Det Går Bra Nu!

Titta noga, det är en stolt böna som ni ser nedan.



Kommer ni ihåg detta inlägg? Den dagen hade jag ett möte med min chef som ville uppgradera mig, han frågade om jag var intresserad av att bli supervisor på vår gruppavdelning. Det ville jag ju såklart. Men sen dess har det vart ganska mycket att göra och saker och ting har inte riktigt kommit till skott.

Förrän idag, då blev det officiellt. Jag kommer från och med 1:a februari vara supervisor på gruppavdelingen samt vara sales assistant och hjälpa vår sales director nere i Barcelona. Ja, fast jag kommer vara fortsatt basad i London.

Det känns så himla skönt att det är officiellt nu, slippa hålla in och tänka på att man ska försäga sig hela tiden. Jag fick en liten löneförhöjning också, det säger man ju inte nej till. Åh, vad kul detta är. Lite nya uppgifter, kunna utvecklas lite inom företaget och lära sig (förhoppningsvis) en hel del nytt, speciellt på Sales-sidan.

Nu ska jag bara njuta! Egentligen borde jag fira ikväll, men jag ska jobba imorrn så vi får ta det imorrn kväll istället.

Får jag vara lite EGO? Detta är jag banne mej värd, efter 3,5 år!

2010 har börjat på ett strålande sätt och jag hoppas och tror att det fortsätter i samma anda!


Kommentarer
Postat av: carro

grattis (igen!!) härligt att det nu är officiellt! älskade när du på nyår sa "en dag, en dag ska jag vara er boss..." o skrattade :) den dagen kom snabbare än de kunde ana :) hoppas att det mottogs väl - 'för det är du värd'

2010-01-16 @ 10:55:45
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: emelie

grattis, vad roligt för dig =)

2010-01-17 @ 11:49:45
URL: http://emeliepalmevik.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej !! jag får säga grattis :) Gud vad roligt :) hoppas allt är bra. Kram

2010-02-04 @ 22:31:14
URL: http://essalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0