däckad?!

När jag kikade in i killarnas rum imorse för att hämta min usb-kamerasladd fick jag se detta:



Anders däckad i full klädsel med skor PLUS två rostade mackor med stekt ägg brevid sig.

Snacka om att någon var trött inatt... Jag har inte fått några detaljer än men enligt Erik var deras utgång pretty hard yesterday... Kajsa väntar med spänning på mer info!

Oh ja, jag vet. Jag är elak som lägger ut en sån bild men för att easa det hela kan jag säga att jag också slocknade i min säng med full utstyrsel på - dock utan skor men med klocka, make-up och hårspännen kvar. Och jag inte så full kan tilläggas...

Kommentarer
Postat av: Mammie

Mn får ju vara tacksam för att vederbörande hittr hem i alla fall, även om det kanske var med viss hjälp. Det här är väl vad man kallar frukost på sängen!

2010-02-28 @ 16:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0