JULGRAN!

OFFICE-JULGRAN FORE:


OFFICE-JULGRAN EFTER:


Aterigen fick jag uppdraget att kla var office-julgran. Den ar lite gles upptill sa jag fragade julgransforsaljaren vart de kommer ifran, julgranarna alltsa. Svaret jag fick: 'God knows!'

Jag gjorde det basta med sma medel. Lite tacky, men annars okej, eller?

Julstjarnarn kopte jag, mitt forsta ar pa Axis, 2006. Jag fick da uppdraget att leta just julstjarna och sprang omkring i hela Chiswick och lansade varje affar - inte en stjarna fanns. Min davarande supervisor sa at mej att inte komma tillbaka utan en stjarna, och rookie som jag var tog jag det superallvarligt. Till slut, efter nagon timmes letande fann jag en pa en liten off licence - och den hanger med an idag. Rorande!


Kommentarer
Postat av: Mammie

Superfina, både tackygranen och off-license-stjärnan. God knows hur länge den kommer att hänga med.

2010-12-18 @ 00:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0