'ja la ha rosa'

Har precis upptäckt att jag använder mycket rosa, utan att jag märkt av det. Rosa är inte min favoritfärg alls men tydligen äger jag rätt mycket rosa stuff, checka in:



Några av mina vardagliga saker:

Rosa Ipod Shuffle - fick den av jobbet - tjejer fick rosa, killar fick silver...
Rosa Casio Camera - födelsedagspresent förra året - så inte inköpt själv
Kamerafodral - den har jag köpt själv för jag tappade mitt andra, och denna matchar i alla fall kameran
Great Lash Mascara - visserligen bara utsidan som är rosa, mascaran är nattsvart
Tandborste - köpt i paket med andra färger, men jag lyckades få den rosa
Shampoo & Balsam - luktar hallon och hallon är ju rosa så...
Elizabeth Arden parfym - också tjejigt rosa

Idag går jag hemma lite krasslig och vad har jag inte på mej?



Rosa fake-lacoste tisha.



Till och med med rosa undies!! (kolla in blåmärket på armen, börjar försvinna nu som tur är...)

och som grädde på moset målade jag mina tånaglar på nytt... vilken färg, helt random... rosa!




Kommentarer
Postat av: Mammie

En riktig prinsessfärg till en nästan riktig prinsessa! Passar dina övriga färger bra. fast du är ju snygg i det mesta......

2010-08-08 @ 19:24:20
Postat av: carro

I LIKE PINK!

2010-08-08 @ 22:02:37
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0