Effektivitet

Har återvänt ännu en gång till kära London. Som egentligen inte står mej så kärt. Det var svårt att åka tillbaka denna gången, som vanligt är jag opepp och vill inget hellre än att flytta hem. Jag vet, det kommer 'gå över' och jag kommer komma tillbaka in i mitt London-mode igen. Men är det egentligen så bra? Visst bra att trivas, men att fastna i rutinen på ett ställe man egentligen inte vill vara?

Puh. What to do? Well, bara att hålla ut. I april blir det andra bullar. Återkommer till det.

Anyway, hur var då Karlskoga-vistelsen? UNDERBAR, och jag var sjukt effektiv. Jag han med allt detta:

- PIP (4 dagar av festivalande)
- Klippning på Pause
- Shopping i Öbro med Camilla och Malin
- Fika med Teresa
- Party med Teresa
- Shopping och fika med Tinna
- Fika med andra Malin
- Långprommis med Carro och Malin - och en vovve
- Frukostdejt med Elgharna
- Cykla fram och tillbaka till farmor
- Hälsa på farfar på sjukan
- Topp till tå-behandling på Hudfixarn
- 'födelsedagsmiddag' hemma på Lovartsvägen
- Partajande med Camilla och kollegor
- En massa varv löpandes i Aggerudsspåret
- Autografsignande med Timo Räisänen (!?!)
- Käkade frallor, tekakor och en massa grovt bröd!
- Stötte även ihop med en massa annat folk eftersom de flesta var på PIP
- Såg en massa bra koncerter med bland andra Timo, The Ark, Teddybears, Hives, Oskar Linnros och Petter
- Blev tipsy och ramlade och fick jordens blåmärken
- Plockat hallon och blåbär i trägårn
- Dansat, hoppat och sjungit mej hes i gummistövlar och regnponchos!









Ja, det var nog det. Lyckat var det fram till tillbakaresan. Flyget var försenat på grund at däckbyte, sen satt jag brevid en bitchig brittiska och till sist vart vårt baggage en timme sent i ankomsthallen. Erik och jag var lagom roade, då vi båda var tokschletna efter långhelgen men nu är vi i alla fall tillbaka hos Anders och Viktoria på Adeney Close.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0