ÄGG



Nu när jag är vegetarian måste jag ju tänka på att jag får i mej allt jag behöver. Enligt Erik är ägg perfektionism när det gäller mat - det innehåller allt man behöver.

Jag har alltid tyckt om ägg men inte ätit någon större mängd förrän nu. Eller ja, inte för att jag äter några större mängder nu heller men jag äter i alla fall ägg och det är banne mej det godaste man kan äta.

Speciellt äggulan, speciellt när det är krämig - sådär på gränsen mellan rinnig och fast, och speciellt på hård macka med majonäs.

Min kvällsmat ikväll bestod av äggmackor med just majonäs och mango juice. Nyttigt värre!

Och vad lätt det är att koka ägg när man har ett medodiägg! Jordens uppfinning I tell you!

Kommentarer
Postat av: din gamle far

hej gumman, ägg är alltid gott i alla dess former, nästa steg blir att beställa en vego-smörgåstårta, det är grejer det. have nice så hörs vi.

2010-08-14 @ 14:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0