Humörsvängning

Kom hem från jobbet med magont, huvudvärk och irriterad över att jag inte fick semester som jag ville. Jag gick och tyckte synd om mej själv.

Men så fort jag damp inför dörrn, hittade jag detta som genast fick upp min spirit.



Ett supergulligt paket från mamsen och en note från Flanders.





I paketet var det två pocketar med två fantastiska värmlandsbönor: Mia Skäringer och Hanna Hellquist. Can't wait to read them!



Sen hittade jag en lapp från Flanders... han åkte till Sverige imorse om han kom med det tidiga flyget. Erik åkte i tisdags, och Viktoria redan i förra veckan which means: KAJSA IS ALL ALONE och det är så SKÖNT!

Nu är jag på bättre humör, trots magont!


Kommentarer
Postat av: Mammie

Älskade unge! Om jag bara fick ur tummen lite snabbare skulle jag skicka brev lite oftare, men tänk att tanken finns hos mig i alla fall. Liksom hela du finns i tanken varje dag, många gånger om. Se nu till att få BUKt med det där magontet. Hihi...

Och passa på att njuta av din lonelyness, för det kan vara skönt ibland, särskilt när det är självvalt.

Sköt om dig, Hjärtat!

2010-04-29 @ 21:25:55
Postat av: din gamle far

Hej gumman, nu får du passa på att njuta, kurera och vila upp dig så myckel det går och kanske hälsa på den lille kina-mannen så att han kan fixa till din fot. have nice så hörs vi

2010-04-30 @ 07:02:10
Postat av: carro

Skäringers bok är AWESOME.

2010-04-30 @ 12:53:44
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0