4. Vulkan-kaos

JAG HATAR VULKANER. Eller nej, JAG HATAR VULKANASKA.

Vi har haft körigt på jobbet. Hektiskt. Jag har nu jobbat både lördag och söndag med att fixa hem alla grupper vi har strandsatta i England. Måste säga att vi lyckats ganska bra, med att ha bokat bussar till Skandinavien. De flesta grupperna är hemma eller på väg hem i alla fall.

Problemet är nu att vi har massa grupper som inte kan komma. Stackare.

Sluta hosta aska, det är inte kul längre. Vi hade ingen aning i torsdags att det skulle hålla i så länge som det gjort, eller gör. Finns liksom inget slut på det.

Hoppas verkligen flygplatserna får öppna snart, tydligen är det ganska säkert i airspacet över oss men myndigheterna sätter stopp fortfarande. Det verkar dock som Skottland får öppna imorrn, och det är ju en bit på väg i alla fall.

Jag ber om ursäkt om jag varit svårtillgänglig de senate dagarna. Men jag är helt slut och orkar verkligen inte. När allt är över och vi kan pusta ut lovar jag att catcha up med alla.


Kommentarer
Postat av: Mammie

Vi förstår! Vet hur busy du varit. Cred till dig för att du är så duktig. En stolthet för oss är du!

Håller med om att det kan vara nog med aska nu. Känns som om vi fått oss den tankeställare vi kanske behövde, om hur sårbara vi är. Nu vill vi ha tillgång till luftrummet igen. Please......

2010-04-22 @ 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0