wake up call

Idag väcktes jag av att det ringde i min mobil klockan 7 på morronen.

Jag har en förmåga av att säga till folk att jag är vaken fast jag oftast inte är det. Jag vet inte varför jag ljuger, för hur mycket får jag ut av konversationen egentligen? Inte mycket, jag kommer ju inte ihåg vad jag sagt, jag är bara koncentrerad på att hålla ögonen öppna. Samma sak idag, kommer inte ihåg annat än vem det var och att jag sa att jag inte dricker kaffe. Mmm.

Hursom, efter att jag lagt på kunde jag inte somna om, även om jag var så in i bomben trött. Av någon konstig (läs idiotisk) anledning hade jag ställt min kloka på snooze och det började snooza var 8e minut efter sju. Lazy som jag var orkade jag inte heller stänga av det. I only have myself to blame.

Anyway, dagen har rullat på ganska bra i alla fall. Möe att göra på jobbet såklart, lite krångel med en book out men det ska nog lösa sig imorgon hopefully.

Annars händer inte så mycket. Längtar något så otroligt till semestern som början om två veckor prick idag.

Oh well. Enough for now.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Längtar också, mest efter er. KRAM!

2009-10-01 @ 16:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0