boys boys boys...

can't live with them, but you cannot live without them...

Idag när jag gick hem från jobbet så tänkte jag på vad jag skulle skriva i dagens blogginlägg. Då det tar mej minst en och en halv timma att traska hem så finns det ju tid att tännka. Jag kom på att jag skulle skriva om Erik och Anders och om hur mycket typiska karlar dom är. Hur menar jag då?
Dom märker verkligen inte av när det luktar äckligt av påslakanen, om soptunnan är överfull, diskenhon full med disk, kylskåpet tomt, om det luktartåbira i hela lägenheten, om det ligger fullt med skägg från rakapparaten i handfatet, om tvättkorgen är full eller som det lukar unket på toa för att ingen öppnat fönstret när man duschat. JAG, däremot märker dessa saker. Igår var jag tvungen att tvinga Anders att byta påslakan då hans luktade pyton. Erik satt och höll med, men han är inte bättre han. Han fick också byta. I've got the power in this house och jag vill inte ha en äcklig, stinkande ungkarlslya. BASTA!

Hursomhelst, när jag gick hem, så tänkte jag att jag skulle skriva om detta men så när jag väl kom hem var det, HÖR och HÄPNA, skinande rent. I guess, Anders (eftersom Erik jobbar dubbel) har städat, plockat iordning, diskat och grejat under dagen.

Jättepostiv överraskning. Verkligen. Dom lär sig (sakta men säkert) dom små liven and Kajsa is uppskatting these things. As I said, you can't live without them...

  

Puckon! Men fina puckon som faktiskt förgyller tillvaron (fast inte när de pratar högt mitt i natten så K inte kan sova, grumpy Kajs är inte att leka med - men det vet dom nu....)


Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman. Vadå typiskt karlar, din gamle far är inte sån fråga morssan hon vet. hihi. Have nice

2009-09-24 @ 14:50:51
Postat av: Kajsa

men okejdå, dom är typiska ungkarlar then! :)

2009-09-24 @ 21:16:31
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/
Postat av: Mammie

En del saker lär man sig leva med, andra skämmer man bort dem med att göra själv. En del är inte värt att bråka om, då det egentligen är småsaker. Andra kanske man måste omvärdera sin egen syn på saker och ting. Ett evigt kompromissande är livet. men ganska härligt, lärande och upplyftande också.

Håller med om att det är fina puckon som man förstås har en stor glädje av. Men också fint att de har en liten extramorsa som håller efter och håller av. Det är grejor det! De är sköna och du är en pärla! Kram kram!

2009-09-28 @ 11:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0