upside down, inside out

Här är man borta i en och en halv vecka och det händer en massa saker på jobbet, utan att jag fått reda på någonting.

-Anais ska sluta (det visste jag om lite, men inte att det var så tätt in på, hon slutar redan den 13:e November)
-Belen ska också sluta. (What?! Jag visste att hon hade något på G men jag trodde inte att det skulle vara nu)
-Vi har bytt logo, font, website och fått helt nya businesscards (på tiden, men helt oväntat) - kolla in www.axisglobe.co.uk
-Min Jordanien-grupp var tydligen ett h-vete, dock inget som vi kunde göra utan det var de som krånglade till allt, verkligen problem från början till slut.
-Ignacio kommer tillbaka på halvtid.
-En annan av mina grupper var tvungen att bokas ut, och det var tydligen en massa hassle med den också.

Själv är jag less också, även om jag nu vart och vilat upp mej så känns det lite opepp att gå till jobbet, jag är VERKLIGEN inte i mitt London-mode. Something's gotta change, och planen finns där, it's cooking so to speak. Just nu håller den på att värmas upp men snart då kommer det börja bubbla, I can feel it. I will keep you posted.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det blev lite internt det där, MEN, jag skriver ju i och för sig bara för myself anyway så hey what the hell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0