tacksamhet

Idag på jobbet fick jag ett telefonsamtal från receptionen som sa att jag hade ett paket adresserat till mej. Förvånande, eftersom jag inte beställt något var sig till mej själv privat eller till jobbet.

Så jag gick ut till repan, hämtade mitt paket som var lite slitet och sönder, Royal Mail går inte att lita på för fem öre, hursomhelst, jag öppnade det som inte var söndertrasat och efter en massa slitande med plastfolie och tejp kom jag igenom och där var en choklad-pralin-ask med ett tackkort påtejpat och en flaska rött. 

Gissa om jag blev förvånad? Det vart jag. Pleasantly förvånad såklart.

Det visade sig när jag läste kortet att det var från ett av våra hostel som vi jobbar med, jag hjälpte dem förra veckan med en book out då de överbokat sig själva och var tvugna att boka ut en grupp (som var min...). Detta gjorde jag hela förra veckan, det var en himla mess med en massa hassle men i slutändan löste det sig så vi tänkte inte mer på det.

Det var en fin gesture tycker jag. Enligt en min kollega hör det inte till vanligheterna att hotel visar sån tacksamhet.

Detta gjorde i alla fall min annars busy men ganska tråkiga fredag. Vore det inte för mina kollegor skulle jag inte stå ut längre. Oh well, sluta klaga Kajsa, semestern står bakom hörnet och lurar. Och Evelina har precis gått på flyget så snart är hos här... Yay!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hej my love....

Hur har familjen i sandlandet???

Jag hoppas du solar för mig med. Men inte för mkt nu. För jag vill att du ska komma hem som dig och inte som alexandra-burke-kajsa... if u know what i mean...

well saknar dig, men ändå inte... du kommer ju snart..

cant wait

lr ok.. jag saknar dig dåååååå

well spara rösten.. för på lördag ska vi sjunga så att mina grannar vill flytta och så att jag kan ta över deras lgh. Du kommer att fatta när du ser min lgh... well hadet bäst nu så ses vi snart... puss

2009-10-20 @ 11:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0