nedräkningen has begun..

Nu är det bara 10 dar kvar tills vi drar till Egypten. Och jag LÄNGTAR, alltså Egypten i all ära men just nu hade det kvittat vart vi åkt, jag skulle längtat i alla fall. Jag är så fed up för tillfället och behöver verkligen komma bort ett tag.

Det ska bli så skönt attpå onsdag kväll nästnästa vecka sätta sig på planet från Heathrow till Arlanda för att möta upp päronen, Tinna och Sissela och sen dra vidare på torsdagsmorgonen ner till Hurghada för en veckas sol och bad. För att sen komma hem till Sverige igen och hänga lite i Karlskoga några dagar innan det bär tillbaka till London.

Kanske jag kommer komma tillbaka hit som en ny människa och komma in i mitt London-mode igen, för just nu är jag i en SVACKA. A deep one. Något måste göras.

Oh well.

Det löser sig nog.

Det gör det alltid.

Btw, vädret i Hurghada idag har varit 30-33 grader och strålande sol. Sweeeeeet!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Jag såg också att vädret de närmaste dagarna både framåt och bakåt rört sig kring 30 grader och mer. Det låter toppen tycker jag! Längtar jag också. Kanske mest efter en hel veckas ledighet ihop med My Beloved Family. See ya soon!

2009-10-05 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0