Have you changed?

Kajsa som liten:

1. Vad hette din första bästa vän? Carro W eller Malin L måste det ha varit fats båda var mina bästisar.
2. Vilken var din favoriträtt? Hmm, någonting med potatis I suppose.
3. Vilken var din favoritfärg? Rosa ett tag, gul ett annat tag.
4. Var bodde du? På Halmvägen i Karlskoga
5. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Ärligt talat så vet jag inte.
6. Vilken var din favoritartist? Först Ace of Base utan tvekan. Sen var jag en true Spice Girls-follower.
7. Vad ville du bli när du blev stor? Isprinsessa (om man ska tro 'Mina Vänner'-böckerna), sen ville jag och Camilla jobba på McDonalds av alla ställen...
8. Vilken var din favoritfilm? Jag antar att det var något tecknat i stil med Lady Lovelylocks, eller kanske någon Disneyfilm typ Lilla Sjöjungfrun, Lejonkungen eller Herkules.
9. Vilket godis tyckte du mest om? Lösgodis, mest såna där rosa-vita skumsvampar!
10. Vilken hårfärg hade du? Blondish



Kajsa nu:

1. Vad heter din första vän? Oooh, har många bästa vänner; Teresa, Carro, Kristin, Linnea...
2. Vilken är din favoriträtt? Caesarsallad med kyckling
3. Vilken är din favoritfärg? Blå.
4. Var bordu? I Wandsworth, södra London.
5. Vad tycker du är det bästa som hänt? Att jag tog mod till mej och flyttade utomlands för 3 år sen, det har gjort så mycket för mej som människa.
6. Vilken är din favoritartist? Winnerbäck
7. Vad vill du bli när du blir stor? Den eviga frågan; jag vet inte? Flygvärdinna? Advertiser? Musikväljare på SR? Rik?
8. Vilken är din favoritfilm? Smala Sussie ligger mej varmt om hjärtat, värmlänning som jag i grund och botten är.
9. Vilket godis tycker du mest om? Geisha.
10. Vilken hårfärg har du? Mellanblond/ljusbrun



Har du förändrats?

Kommentarer
Postat av: carro

och istället för cykelbyxor och magtröja bär du kaninöron :)

2009-10-03 @ 13:31:34
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: teresa

hahaha ball...

och jag läste mitt namn.. nawww..du är bäst

2009-10-03 @ 18:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0