skype session

Har haft en skype session med Linnea nu på kvällningen. Alltid lovely att prata med henne. Och tänk vad lätt det är när det finns såna bra hjälpmedel som Skype. Och det är gratismed, makes it so much easier.

Jag saknar mina vänner mycket these days har jag märkt. Skönt att de bara är ett phone call away. Det gör myckte att bara får prata av sig en stund, även fast man bor i olika länder och har olika liv så finns de alltid för en där. Känns så bra att man bara kan plocka upp tråden där man slutade sist.

Tänk att det redan gått en månad sen jag var och hälsa på i Oslo. Det får banne mej bli ytterligare en tripp dit. Soon, fast med soon menar jag efter jul. Typ.

Först, på fredag för vi en liten Oslo-dos i och med att vår favorit-Elgh kommer hit och stannar tills tisdag. Molto nice!



Kommentarer
Postat av: Mammie

A friend in need is a friens indeed! I nöden prövas vännerna! Skönt att ha dem. Vårda dem väl. Kram, Hjärtat!

2009-10-07 @ 11:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0