up with the rooster

Igår ringde min klockan 06.00 am. I vanliga fall ringer den runt halv 8 men igår (eller på onsdagskvällen) hade jag bestämt att jag skulle dra och träna på morgonen, å det gjorde jag. Det ni!

Kvart över 6 var jag klar och begav mej ner till Esporta, i mörkaste mörkret. Sen körde jag 45 minuter stenhård workout, duschade, fönade och stack till jobbet.

Himla skönt faktiskt, kändes jättebra att göra så på morgon. Det svåra är egentligen att masa sig upp ur sängen, det tar ett tag och man hinner tänka om många gånger, men så fort man bestämt sig och verkligen går upp så går allt som på rälls.

Igår kväll var jag görtrött dock, och somnade ovaggad. Min tanke var att jag skulle göra om denna bravad idag, men klockan 6.15 am var jag PÅ TOK FÖR TRÖTT så jag sov lite till istället.

Gymningen fick bli nu på kvällen, efter jobbet, funkade skitbra och det gick hur lätt som helst. Tänk vilken hurtbulle jag har blivit.

I'm proud of myself!

Kommentarer
Postat av: Teresa....

Grattis....

2009-11-22 @ 19:07:44
Postat av: Kajsa

Tackar och bockar! :)

2009-11-22 @ 20:53:16
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/
Postat av: Mammie

Ingen köttbulle....bara hurtbulle!!

2009-11-23 @ 17:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0