Henna-tatto

Jag har ju glömt att berätta att jag var på WTM i torsdags, World Travel Market alltså. Stor tursim-mässa som hålls varje år i Excel. Typ som TUR-mässan fast större. Mycket större. Jag gick mest runt oc kollade läget bland alla världens länder och hamnade i visit-India eller liknande där de gjorde henna-tatueringar for free. Det ska jag ha en, tänkte jag. Och så var det med den saken, köade lite väl länge för att sen sitta i 5 minuter då tatueringen blev gjord.

Så här fin var den i torsdags:



Nu har det svarta övre lagret gått bort och jag har glitter i hela lägenheten, men det värsta är att den är numera brun och ska hålla i sig i hör och häpna, 10 DAGAR!  Jag får nog gå med en vante på ett tag framöver. Varje gång jag tittar ner på min vänstra hand ser det ut som den är skitigt, inte kul.



Oh well. Nu vet jag att nästa gång, då ska jag minsann gå till visit-Kenya eller zimbabwe eller vart det nu var och ta ett kort i 'regnskogen' istället för henna-tatuera mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0