ryanair di merda

Jag säger det AGAIN and AGAIN. Jag hatar ryanair. Jag MÅSTE sluta åka med dem. De lurar en på stålar och servicen är poooooor.

Igår var vi mer än en timme sena dessutom. Och vad berodde det på? Jo, de (the cabin crew) hade sjabblat till det med boardingpassen och när de räknade antalet passagerare fick de bara det till 173 och de hade 174 boardingpass. Och de är ju så sega, till slut när de insåg att de inte kunde stanna hur länge som helst på backen så bad de alla att visa upp sina pass igen och de gick igenom nummer för nummer.
Det visade sig att det bara skulle vara 173 passagerare, vart den 174:e tog vägen har jag ingen aning om men who cares really.

Vi kom iväg till slut och 'crashlandade' (som man alltid gör med dem) runt midnatt lokal tid. Jag var hemma runt halv 3. Då hade det börjat spöregna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0