promenad, packande & pasta

Jag gick hem från jobbet idag.

Dels för att jag inte hade nån cykel med mej för att det regnade imorse.
Dels för att jag inte ville köpa tågbiljett.
OCH
Dels för att det faktiskt var fint väder på kvällen.

Jag gick i kajsa-tempo, that is fast så det tog mej lite drygt 1,5 timme men så stannade jag på Sainsan en sväng också, so all in all tog det säkert 2 timmar.

Har precis käkat lite pasta till middag, TOKSALTAD pasta. Jag 'råkade' hälla i halva paketet (oj, nu tog jag i lite men nästan halva paketet) i vattnet men tänkte väl inte så mycket på det förrän efteråt. Nu är jag GÖRTÖRSTIG.

Det blir nog en till sväng ner till Sainsburys innan läggdags.

Sen så packar jag också, alltså packar upp. Booring boring men det måste göras. Eller well, jag lämnar nog det from now on. I alla fall tills imorrn. Eller jag vet inte. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0