complaints

... det är det enda jag gör numera. Alltså, jag klagar inte. Men en massa andra gör det och jag är den som måste deala med alla dessa complaints. Idag har jag varit inne i Bayswater och pratat med några gruppledare för en av mina grupper. De var verkligen genom-missnöjda med sin vistelse och kräver full refund. Jag menar, herregud, full refund!! Det är ju kanske att ta i. Inte nog med det, jag har 5-6 andra grupper som också är småmissnöjda med saker och ting. Ingenting som vi eller jag gjort men hotellen, guiderna, bussarna har klantat till det. Gaaah. Varför kan inte folk bara vara happy?!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Du får bita ihop. Det är ju inte din konflikt. Jag tror att du bidrar till bättre stämning bara genom din ljuva uppenbarelse.

Är det klagomål som du kan göra något åt, så finns väl ingen pålitligare att klaga hos. Kan du inte göra något åt det, försök att släppa det och lägga det bakom dig eller hos den som kan åtgärda.

Du vet ju ändå att du är bäst!

Kram från din största supporter.

2009-05-13 @ 19:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0