post-holiday-depression

Det är precis vad jag har. Jag har varit tillbaka i UK en vecka nu och det är inte roligt. Jobbet är värre än nånsin. Alltså det är pretty much att göra. Jag har inte ens orkat blogga, men nu tänkte jag ge mej på det igen.

Jag vill tillbaka till playan i Varadero.
Jag vill gå upp på morronen till min buffefrukost, gå min morronpromenad längs med stranden, dricka mina daikiris vid poolen, äta min pizza till lunch, spela lite tennis/volleyboll, bada i det kristallklara havet, gå en kvällspromenad, äta middag, spendera kvällen med vårt salsa hus-band.

Bara vara helt enkelt.

Och jag vill att Giorgan ska vara med.

Vi hade en helt underbar semester på Cuba. Jag kan verkligen rekommendera det stället. Jag är helt säker på att vi kommer att åka tillbaka nån gång framöver.

Så nu är det lite tungt, ERik är hemma i Sverige, Giorgan är tillbaka i Italien och jag är här. Alone. MEN BRUN ÄR JAG MINSANN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0