en helt vanlig onsdag... or NOT

Onsdagen bjöd på lite oväntade saker as well. Dagen på jobbet var lugn. Inget speciellt hände förutom att jag imponerade med mina spanska kunskaper. Så pass att jag ska testas av min spanske chef som kommer förbi nästa vecka. Haha. Vi får väl ser hur det går.

Anais och jag fick sista-minuten biljetter till Priscilla. Förhandsvising pa en ny musical som bygger å filen Priscilla - ökens drottning. Det ska tydligen vara tokbra. Mina expectations var skyhöga. Jason Donovan är med som huvudsrollsinnehavare. Och visst det började bra, ända tills att the safety curtain came down due to technical probelms.

De grejade lite på scen och efter 5 minuter var showen igång igen. MEN, sen efter kanske 15 minuter bröt de igen och den här gången var det ett långt avbrott. The director came up on stage och bad om ursäkt, han sa åt oss att vi skulle köra the inteval nu och sen se om de kunde starta showen. Det blev inget mer med det. Showen fick ställas in.

Så surt.

Snacka om oflax.

Jag har aldrig varit med om något liknande och då har jag ju nästan sett varenda show i West End.

Typiskt typiskt. Det var ju gratisbiljetter och vi har redan paxat biljetter för nästa gång, när det nu blir...

Kommentarer
Postat av: Mammie

Ja, nå´n gång ska väl vara den första. Synd på showen, men lite spännande ändå.....Ni borde ju få byta biljetterna till en annan gång. Vi ser fram emot en fortsättning på denna story.

2009-03-20 @ 14:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0