dangerous midseason SALE

 

Tog en sväng förbi GAP innan jag gick till Putney tidigare idag. På fönstren stod det med stora röd-vita bokstäver: MIDSEASON SALE. Egentligen behöver jag inget och den här månaden har jag definitivt inte råd med mer shopping men trots det gick jag in. BIG MISTAKE! Jag hittade genast en massa kläder som jag ville ha. Efter att ha provat åtminstone 10 plagg lyckades jag sålla bort de minst fina och kom ner till två. En svart kjol med knapp-detaljer i fram och en grå halvt-om-halvt stickad sweater.

Både var ju såklart på sale, så egentligen tjänade ju pengar för de var ju nedsatta. Eller hur? (Det är alltid enklare att tänka så...)

Kommentarer
Postat av: Mammie

Shopaholic, vad är det? Bättre än att tröstäta kanske, eller? Beror på vad man äter och vad man köper förstås. Men i The Big City ska man ju vara tiptop och chic. Och det är ju du, Sweetheart!

2009-03-30 @ 14:35:25
Postat av: Kajsa

Jag har kommit på att det är den bästa medicinen för stress och depression, shopping alltså. Idga vart jag så lycklig när jag hittade en ny badrock på rean! It made my day!

2009-03-30 @ 23:34:24
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0