boots

Nu låter det som om jag är jättedeppig och så är inte fallet men jag behöver bara cheeras upp lite. Bästa sätter för det är ju SHOPPING.
I söndags var det strålande väder (in fact, det har det varit hela veckan since) så jag var ute i Clapham och Shephard's Bush för lite serious shopping. Det blev ju inte så mycket inhandlat på Kuba eftersom det inte är något shoppingparadis och inte särskilt billigt heller för den delen.
Så, det var mer än nödvändigt att shoppa lite. Först blev det Westfield och där gick jag omkring en timme eller så, det blev en klänning (som jag enligt min chef ser ut som en nurse i... hmmm), två toppar från Joy i Clapham. På vägen hem tittade jag in på Debenhams och vad hittade jag inte där om ett par knähöga svarta leather boots. Utan klack. Precis som jag letat efter. Endast £89 pund, de var nedsatta från £155. Snacka om klipp.
Lycka, depressionen kändes far far away efter det.

Men så i tisdags skulle jag använda dem för första gången och AJ vad mina hälar har ont. Även idag och det är torsdag... men ska man vara fin för man lida pin.. eller hur är det man säger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0