vad har hänt?

Sen sist? Jo, Malin och Jenny kom och åkte tillbaks igen. De kom i torsdags och stannade tills igår. Trevligt som alltid med lite besök. De bodde hemma hos Erik och mej och det gick hur bra som helst.
På torsdan när de kom gjorde vi inte så mycket. Vi chillade lite hemma, jag hade jobbat hela dan och de hade rest hela dan. Och det var varmt ute så vi var allmänt trötta.
På fredan jobbade jag (tråkigt) men Malin och Jenny pallade sig iväg i värmen till Tussauds och The Eye. Vi möttes hemma på kvällen och Erik lagade middag åt oss. Lyx!
Lördan, hmm, vad gjorde vi då? Jo, jag jobbade igen... sen var det hem och byta om för att dra på bbq hos min kollega Javi som just köpt hus. Malin å Jenny hängde på och vi spenderade kvällen i Ealing broadway med mina kollegor. Too many drinks som vanligt och det spårade ut lite på kvällen men men det är smällar man får ta.
Söndagen var i shoppingens tecken. Hela dan. Camden och Oxford Street. I värmen. Vi var helt exhausted (och ganska så mycket fattigare) efter den dan. Men oj, vad roligt det var att shoppa loss!
Igår morse åkte de två besökarna hem. Dom kom med flyget den här gången :).

Välkomna tillbaka brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0