trött

JAG ÄR SÅ TRÖTT. Hela veckan har varit HEKTISKT och idag har varit helt INSANE. Fredagar brukar annars vara lugna men idag, my god, det var inte nådigt. Sen känns det alltid så, I guess, när man ska vara borta från kontoret. Nu är det ju bara en vecka men hey det är nog länge det.

Nu har jag i alla fall fixat min packning more or less. Piu o meno. Lite småtjafs kvar som måste plockas i men annars är jag så gott som klar.
Jag borde väl gå och sova några timmar men det känns lite onödigt då jag måste palla mej upp ganska snart ändå.

Flyget till Götet går klockan 7 am imorrn bitti, vilket gör att jag bör åka hemifrån vid 3-snåret. Och det är om 3 timmar...

Don't wanna think about it. Hursomhelst, jag ska vara vaken tills att Ebo kommer hem tänkte jag sen kanske det blir någon timmes sömn. We'll see.

Goood night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0