playback britney

Jaa vart ska man börja? Britney Spears Circus. Hmm. Mina förväntningar var pretty låga och det var väl ganska tur för det var inte mycket att hänga i granen.
Don't get me wrong, jag ångrar inte att vi gick dit, det var ballt. Vi hade bra platser, ganska högt upp men scenen var i mitten så man såg skitbra. Det var en show med stort S men Britney herself bjöd inte mycket på sig själv. Inget mellansnack, inget peppande med publiken, bara en massa playback nummer och lättklädd dans.
Hon har verkligen ändrat stil. Det är lite sjukt när det sitter små ungar på 7-8 år med sina mammor och skriker åt en jättelättklädd Ms Spears som spelar så mycket på sin body och sexuality. Vi satt och diskuterade jag, Alejandra och Xabi att det är väl kanske så man gör när karriären börjar gå utför, använder bodyn alltså.

Britney är for sure mer av en skivartist än en liveartist. No doubt about it!

Anyway, vi hade det roligt ändå. Jag och Alejandra var tacky-klädda och vi hade inhandlat ett gäng (100 to be precise) glowing bracelets så vi ruled the arena.

Bäst var 'Everytime' var jag tror att Britney faktiskt sjöng på riktigt. Sämst var allt detta circusinspirerade tema. Det är bara så spookey med circus, clowner och dvärgar. Det har jag alltid tyckt och kommer nog alltid att tycka.

Vi lyckades få sålt var sista biljett btw, till el niño britney, aka Carlos. En liten britneyboy som började gråta när han såg Britney. Helt insane.

Nej, nu ät det dags att sova. Bilder kommer imorrn.

Kommentarer
Postat av: carro

du verkar vara så busy. jag är minsann inne på msn every evening. jepp we have to talk. får se till o fixa det i morron..är hemma i kga då..men det ska vi väl kunna ordna. ikväll blir det nog till att sova tidigt för mig..tåget em går 7.07 i morgon!

2009-06-11 @ 21:49:34
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0