hemma igen

Då var man tillbaka igen efter en liten tripp till Spanien. Jag sitter nu, lite som i koma (kom hem runt 2 pm inatt), och lyssnar till tvättmaskinens dunder blandat med Eriks TV-spelande. Jag är så trött men måste verkligen packa upp och tvätta en massa. Resten av veckan är fullbokad med Britney-koncert imorrn, middag och drinks på torsdag och sen bär det av till Sverige igen tidigt på lördag morgon så the conclusion is that I need to get my a** up and do the shit today.

Orkar verkligen inte.

Jag vill sova.

Kommentarer
Postat av: Jani

Jaha, Britney konserten kan man recensera men inte AC/DC, hmmm... Musik racism - ett utbrett fenomen i London eller?



Hursom helst, eftersom du inte skrivit något om det, kan du läsa lite här och se en bild av dig själv med din finfina tröja (se länk) ;o)



Tack för senast förresten!

Postat av: Jani

Är inte säker om du checkar kommentarerna på min blogg igen, så därför svar på din fråga här.

Bilderna på min blogg från AC/DC konserten är tagna med både min och Oles mobiler...

2009-06-18 @ 17:31:25
URL: http://janimujunen.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0