french workshop

Igar kvall hade jag tankt att ta det lugnt och slappa lite. Klockan halv 5 kom min kollega M-C till mej och fragade om jag inte kunde ta hennes plats pa en French Workshop. Jag tvekade lite men efter lite overtalande var jag pa. Sa jag och Anais drog ivag efter jobbet till Cravendish Sq for en evening med wine tasting, cluedo och cabaret. Det var skitroligt. Det brukar vara dess oplanerade grejer som man inte har nagra forvantingar for som brukar bli sa himla bra. Och sa var fallet igar ocksa.

Vi drack en massa vin, at en massa ost och croissanter och vi blev bada tva lite pa lyset. Vi hamnade pa en bar efterat med en av franserna fran workshopen och det blev ytterligare lite vin. Runt tva-tiden var det nog, vi pallade oss hemmat. Medans vi stod och kollade bussar gick det tva tjommar forbi och sa nagot om Michael Jackson och death, vi tankte inte sa mycket pa det utan fortsatte prata. Sen, typ 5 mins efter uppfattade vi vad de sagt: WHat did he say. Michael Jackson? Dead?

All tre tog fram sina high-tech mobiler och borjade googla, och dar stod det. The News of the Year. Men ar vi chockade? Inte riktigt. Och nu skyller de pa London-borna att de stressat Mr Jacko till sa manga koncerter att han fick en heartattack. Shysst! Blame it on us! Or Blame it on the sunshine maybe?! EH!

Hursom, jag akte hemmat efter det och precis nar jag gatt av bussen fick jag ett text fran Erik:

"It's Lillbro har. Kommer du hem inatt? Du kan val meddela mig sa jag vet in the future."

Oopsie, sorry bro'. Glomde bort, skont att man har nagon som haller koll pa en! :)

Idag har varit en hard dag, jag och Anais har vart sa sega, allt har gatt pa halvspeed. Och nu maste jag cykla hem. Det ar verkligen det sista jag vill just nu. Well well well, sluta klaga och get on with it.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Det är hårt att va´på topp! Man får gå ut hårt och bara öka.......

2009-06-29 @ 09:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0