FIRST DAY

Måndagen var första mässdagen. Gick hur bra som helst. Jag tänker inte skriva en massa boring stuff om den utan vi kan fokusera on the happenings afterwards instead.
Runt 19-snåret på kvällen bar det av med hela gänget (buyer and suppliers) till Rondo för lite middag. Det var inte free seating utan när vi kom in i entren fick alla en varsin broschyr med nån form av turstattraction i Götet. Man skulle sen sätta sig vid det bordet när man hade sin attraktion. Jag hade trädgårdsföreningen or something like that och hamnade med en massa trevligt folk från Grekland, Ukraina, Schweiz, Norge, Belgien och Sverige.
Maten som erbjöds var hallibut (flundra) och shelfish risotto. Jippi. Kajsa loves fish & seafood. NOT. Som tur var var det en kille vid mitt bord som inte tålde skaldjur så han bad om något annat så jag körde på samma visa. Excuse me, jag tål inte heller skaldjur. Det var lyckat. Jag fick in oxfile och klyftisar istället. Det kallar jag rutin.
När middagen sen var över var det dags att i lag (samma folk som vi satt ihop med) köra tre-kamp på Liseberg. Och efter det var det attraktioner som gällde. Jag fick med mej Quim (min chef) upp i Balder och jag har bildbevis på det. Jag hade glömt hur kul den var. Helt amazing. Det var en jättelyckad kväll som avslutades på en bar precis på hotellet, Incontro. Där hade vi free drinks och prisutdelning. Mitt lag vann.

Behöver jag säga mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0