Årets badbrudar

Bland det första vi gjorde på kusten var att slänga oss i havet. Inte för att det var varmt i luften (för det var det inte) utan mest för sakens skull. Jag hade sagt till en massa människor att jag skulle bada och det gjorde jag. Jag håller vad jag lovar vad som än händer.

Kallt var det men härligt efteråt. Vi var i en gång till, dagen efter. 17 grader var det då, så lite varmare än dagen innan. Det var dock några brännisar i vattnet så man fick passa sig. Bildbevis nedan!


Jag kommer uppdatera mer om midsommar sen nar tiden finns.


Inga badkrukor här inte!

       

Jag hade ju glomt min bikini i London och bad mamma att plocka med sig nagra gamla fran Karlskoga. Det gjorde hon men oj, de gick ju inte att ha pa sig. Pa tok for stora. Sa jag fick leta pa mitt snyggaste underklades-set i gront och det funkade ju det med!


Kommentarer
Postat av: carro

jag fryser bara jag ser bilderna.

btw. midsommarpics finns på bloggen

2009-06-25 @ 23:28:50
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: din gamle far

Hej gumman, vilka snygga badbrudar. Äntligen är det fredag igen och ikväll bär det av till kaxholmen-Jönköping för Björns 50 års kalas, så du får ha ditt eget kalas men vi har ju redan firat dig. Idag kan det bli upp emot 30 grader varmt, nice. Mera sol o värme vill vi ha. Have nice så hörs vi.

2009-06-26 @ 07:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0