tracklist

Det ösregnade imorse när jag cyklade till jobbet, men vad gjorde väl det när jag hade dundermusik i öronen. Jag har lagt in lite 'gamla' godingar, som poppade upp just idag. Pöööörfekt!

Tracklisten för dagen:

1. Gun's & Roses - Welcome to the Jungle
2. Gun's & Roses - Sweet Child O Mine
3. Kasabian - Shoot the runner
4. Hellacopters - Toys & Flavors (för övrigt världen BÄSTA låt!)
5. Linkin Park (utan Jay-Z) - Numb
6. Foo Fighters - All my life
7. Franz Ferdinand - Take me out
8. Takida - Jaded
9. Green Day - Give me Novocaine.
Sen som sista låt (som jag bara hann lyssna nån minut på) kom Sjumilakliv med Martin Stenmarck. Bra avslutning.

På vägen hem blev det U2 för hela slanten (det är ju snart dags för koncerten så man måste ju öva!) och slutet på Sjumilakliv förstås.

Inga slöa ballader här inte!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Ös ska det va´! Musik alltså, inte regn. Det har vi tröttnat på.

Är det musik från ditt arkiv på externa? Har du fått CD-skivorna? Vilken är den bästa U2-låten? Svårt att bestämma tycker jag.

2009-07-28 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0