the heatwave is gone...

Varmevagen ar over.

Synd.

Det var en harlig vecka forra veckan. Alldeles for harlig. Nu har man fatt mersmak for varmen. Jag menar, klockan halv tio pa kvallen och det ar 28 grader. I LONDON?!?. Det hor minsann inte till vanligheterna.


Erik och jag satt en kvall hemma i huset och kakade middag och det var sa varmt, ingen air what-so-ever. Det gick inte att sitta med benen i kors, for att de klibbade fast i varann Jag klagar inte. Som jag har langtat efter denna varme.


Mitt sovrumsfonster har varit konstant oppet sen forra lordagen, men nu ska det nog stangas igen. Regnet verkligen oser ner. Men det ar nog bara tillfalligt.

We need to keep the positive thinking!


Kommentarer
Postat av: Mammie

Våran bölja är också över för den här gången. Fast vi ska inte klaga. Efter ett antal skurar, åsksmällar och gråa moln har vi ändå ett växlande väder med omkring 20 grader. Det får vi nog vara nöjda med.

2009-07-08 @ 11:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0