it's only words...

Helgen som vart med ett par stödord...

...Fredagspub | Päroncider | Tipsy | £270 | Scandinavians does it better | Flip flops | Aiport transfer | Heathrow | Martinique | Förseningar | Hot Chocolate-fläckar | Borttappat bagage | Svensktalande busschaufförer | 15 grader | 1.30 am | Jobb-lördag | Mozzarella & Avocado sallad | Mess | Solsken | Whole Foods | Lola | Walking | Westfield | Noodles | Ombyten | Housewarming | West Kensington | French-kissings | Tesco wine | Morötter | Night vision | Cykling | Spice Girls | Skratt | Portfölj | Damm | Kollegor | Vänner | 4 am | Knäckebrödsfrukost | Black Eyed Peas | Tvätt | Blåst | F1...

Har jag glömt något?

Kommentarer
Postat av: Jani

Kul och annorlunda sätt att blogga om sin helg - I like!



MEN, ett litet stavfel; "Scandinavians does it better" ska väl ändå vara; "Scandinavians do it better"???

2009-07-27 @ 12:45:57
URL: http://janimujunen.bloggproffs.se
Postat av: Mammie

Jamen nu blir vi ju väldans nyfikna här hemma. Kan du utveckla lite.........

2009-07-27 @ 19:17:33
Postat av: Kajsa

Jani: Stavfel hit, stavfel dit.. jag låter det stå som det står... I'm a foreigner (stavning?!)... då är man allowed att göra små errors här och var...



Mamma: Jag har ju redan berättat för er vad som hände i helgen! Själva tanken var ju att jag inte skulle behöva skriva såna mastodont-inlägg... ring om du vill ha en update.. :)

2009-07-27 @ 20:21:39
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0