Yo! Sushi

Nyårsdagen var en röd dag, stängt på kontoret med andra ord. Kajsa = ledig. Perfa. Jag och Giorgan åkte till Westfield i Shephard’s Bush och shoppade lite. Eller det vart fönstershopping som vanligt… Dagen höjdpunkt däremot hör och häpna var Yo! Sushi. Först måste ju säga att jag åt inte sushi om det var det ni trodde. Herregud. Nej nej. Men det var ett sånt där sushiställe där maten kommer på rullband och så sitter man allihopa runt omkring. Man tar vadman vill ha från rullbandet och betalar för det efteråt. Olika färger på tallrikarna anger prisklass. Mycket clever. Som tur va fanns det mer än sushi (även om det flesta rätterna innehöll fisk och seafood). Jag åt kyckligrätterna. Fantastisk goda. Nästa gång päronen kommer över måste vi gå dit. Jag måste också släpa med Ebo. Han kommer att älska det stället.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Jag längtar redan! Kram från Mum

2009-01-05 @ 10:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0