wedding

Jag har blivit bjuden på bröllop. Vems bröllop frågar du då? Jag vet inte svarar jag. För jag vet verkligen inte. Min kompis Lola (från USA) som kommer och hälsar på om två veckor undrade om jag ville hänga med på det bröllopet hon ska på i Richmond. Jag sa att om inte bröllopsparet i fråga hade något emot det så kunde jag väl hänga på. Why not liksom? Nu slog det mej dock att jag måste nog köpa bröllopspresent och herregud vad ska jag ha på mej? Dags för lite shopping I think. Sist jag var på bröllop var det min chef's partnerskapsceremoni, vilket var hur kul som helst. Den gången shoppade jag en hel outfit (klänning, pjucks, jewellery etc) på en timme, kvällen innan och jag var stunning! Nu är det dock vinter så man kan ju behöva något lite varmare... kanske... we'll see.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Kul att få gå på festligheter! Tänk vad mycket du får vara med om. Du kan ju ta den där klänningen som glittrar av sig. Då kan man ju lista ut vilka som kommit nära under kvällen....hihi

2009-01-29 @ 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0