turin

Jag har som sagt spenderat helgen i Turin, eller rättare sagt i San Mauro Torinese där Giorgans föräldrar bor. Det var nämligen Mr Hermanns födelsedag. Giorgan's alltså. Ventotto anni. Vi firade hemma på Via Paolo Borsellino med tårta och en massa folk kom över. Molto nice. På dan hade vi varit inne i Turin shoppat lite. Giorgan shoppade, jag var style advisor, som jag alltid är. På söndan chillade vi lite, åkte in till Turin och käkade pizza och kollade på fotboll. En himla massa fotboll. Inte live dock, utan på SKY. Sen var det dags för mej att åka tillbaks till Londra. Det var foggy så in i norden så vi var lite oroliga för att planet inte skulle lyfta, men det gjorde det. Försenat men vi kom iväg. Jag var hemma på Allfarthing runt halv 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0