royal mail

Imorse när ja låg och sov ringde det i porttelefonen. Nyvaken som man blir tar det ju lite tid innan man fattar vad det är som låter. Efter en stund vaknade jag till (jag har ingen aning hur länge det ringt då)och gick upp och svarade. "Royal Mail - you have a package" skreks det på andra sidan. Eftersom jag var i pyjamas gick jag in i badrummet för att hämta min morronrock, då ringer det igen. "Royal Mail - you have a package" skriker brevbäraren igen. Okej okej, jag fattar. Idiot. Jag gick ner i strumplästen och öppnade dörren och han (brevbäraren) praktiskt taget slänger in paketet till mej. Vilket pucko. Det är ju inte mitt fel att han behöver jobba en lördag så hade ju ingen anledning att vara sur på mej. Vilken morans det finns!

Kommentarer
Postat av: carro

va var det i paketet??? :)

2009-01-10 @ 17:13:11
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Vilken service ändå! Var det den italienska julkappen, kanske?

2009-01-12 @ 15:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0