dagens

Nu jobbar jag men troligvis far jag ga lite tidigare eftersom det ar kolugnt

Mina planer for dagen ar att aka upp till Angel for att kaka lunch hos Erik pa Elk in the Woods. Det var lange sen jag var dar nu sa det ska bli trevligt. Vi ska forsoka tajma det sa att Erik har rast medans jag ar dar sa vi kan kaka. Jag har inte bestamt mej an vad jag ska ata, Erik sa att det fanns en kaloppsliknande gryta - a det later ju lovande! Jag at Erik's hemmagjorda kalops igar och det var sa underbart god!

Anyway, innan jag aker dit (well det beror pa nar jag slutar) sa tanka jag palla mej in till Oxford Street for jag har lite shopping som has to be done:

1. Bodylotion
2. Heating protection cerum for haret
3. Blusher
4. Something for the wedding som jag ska pa next week

Det ar val det jag ska gora idag tankte jag, vem vet om jag har tid kanske jag drar till Ikea ocksa. Don't know yet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0