busy schedule framöver

Miss Berggren is busy. Very busy. Och då menar jag inte bara på jobbet, för där är det a hell lot to do men även efter jobbet. På fritiden så att säga.
Så här ser mina planer ut för januari-februari.

16-18 JAN: TURIN
27-31 JAN: Teresa kommer
28 JAN: Pussycat dolls i O2 arena
06-09 FEB: Lola kommer å hälsar på
24 feb - 2 veckor: KUBA

Om inte detta vore nog så har jag italienska lektioner en gång varje vecka. Också. Well, I'm not complaining. It's my choice to have a busy life. :)

Kommentarer
Postat av: carro

enjoy. o glöm inte...på lördag åker vi till spanien..iallafall i fantasin :)

2009-01-09 @ 00:38:17
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: din gamle far

Hej gumman, det kostar på att vara på topp men du är ju ung och stark så det är bara att ge järnet. Nu är det fredag igen, veckan har gått fort och det gör inget. På lördag morgon-förmiddag kommer familjen Kaxholmen förbi på frukost de ska nämligen åka til Sälen och passar på att äta frukost på lovartsvägen annars är allt som vanligt. Have nice

2009-01-09 @ 07:46:04
Postat av: Mammie

Nu har jag fixat en snöglob till Giorgan också. Guldfärgad! Ska försöka få iväg den så kanske den kommer i tid till födelsedagen. Om inte, så får han väl vänta.

Visst är det väl kul att vara busy och ha en massa roliga saker att se fram emot. Kör på! Du gör helt rätt spm tar vara på de tillfällen som bjuds.

Love you, sweetie! Kram från Mum

2009-01-09 @ 10:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0