australia

Igar gick vi pa bio. Jag och Giorgan. Det var skitkallt ute sa vi tankte forst ge oss pa en promenad till Putney men efter att ha kannt pa kylan sa blev det 'bara' en svang ner till shoppingcentret. Nar jag sen (nagra timmar efterat) pratade med pappa sa han att det minsann var svinkallt hemma i Karlskoga ocksa, -20 grader och sno. Sa har har man inget att saga till om nar det bara ar -3 i Inghilterra. Hihi.

Anyway, vi gick da sa pa bio. Australia med Nicole Kidman och gorgeous Hugh Jackman. En film i min smak. Lite love, lite krig, bad guys, good guys, kossor, hastar fram och tillbaka. Allt en bra film ska innehalla! :) Den lille aboriginkillen ar helt ljuvlig.


Kommentarer
Postat av: evelina

hej! för det första är jag sämst på att läsa din blogg (och alla andras) förtillfället för min dator crashade för ett par veckor sig och då försvann allt, däribland även alla mina länkar till alla bloggar jag läser. men nu håller jag sakta men säkert på att fixa ihop dom igen. så idag lägger jag till din igen och hoppas på att börja läsa alla andras bloggar nu snart då jag börjar få lite lugn i tillvaron. nu till mitt svar: det gjorde itne så jätteont först faktiskt. härdade rätt bra första 1,5 timmen. men sista timmen ville jag helst sjunka genom golvet. hade spasmryckningar i fötterna hela tiden för att det gjorde så ont, haha. men det var det ändå värt. nu är den klar och jag är nöjd (: kraaaams

2009-01-05 @ 19:51:29
URL: http://wherestarsaremade.blogg.se/
Postat av: Din kusin Claudia

yo..

här är en bra sida som leder dig till ticketmaster..

det kvittar vilken dag.. ta den dag som passar mig..oavsätt så passar det mig oxå :D

det kan kosta vad som.. mig kvittar det.. som sagt allt i dina händer nu... jag bokar bara flyg... jag gör det minuten efter du har köpt PCD hahah.. snart smäller det...=D puss

2009-01-05 @ 19:58:14
Postat av: teresa

och nej... inte din kusin claudia,... din sistah... teresa...

2009-01-05 @ 19:58:51
Postat av: Mammie

Tänk att kossor och hästar kan vara din melodi! I alla fall på det lagoma avstånd som bioduken är. Ja ska nog gå och kolla in the gorgeos Hugh Jackman.

2009-01-06 @ 11:41:20
Postat av: Lill Paarveln

Kommenterat av Tysk Jonas på Nobelmuseet i min blogg.



"Jonas ([email protected]) om Gucko Som Pucko:



Tjenare Erik!



Hoppas att allt är bra med dig.

Jag antar att du är kvar i London?



Det är så att min syster Karin ska till London och göra praktik vid Imperial College fr.o.m. 13/1 och tio veckor framåt - och nu letar efter boende.

Har du några spontana tips eller goda råd?

Vad bör man se upp med/passa sig för?



Hälsningar från en f.d. tyskaguide

(numera projektledare på kommunen)



ps. Hälsa din Schwester.

ds."



2009-01-08 @ 15:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0