Sunday morning rain is falling...

Japp, å som det regnade också. Då solen sken (vilket var kanske 30 minuter) lyckades vi vara inne på Natural History Museum och på V&A. Just typiskt, igår fick vi för oss att vara lite kulturella och kolla in lite museums. Det visade sig ganska snabbt att vi var way to tired för det. Inte nog med att vi var trötta det var också en miljon barn och barnvagnar inne på Natural History så det var görtrångt. Vi gick över gatan till Victoria & Albert Museum istället, och visst det var väl nice men trötthet blandat med lack of intrest gjorde besöket kort.

Lola ville absolut käka fish&chips innan åkte tillbaka till LA så vi åkte in till Bayswater och åt på the Black Lion. Jag åt ju inte fish utan Italian chicken something. Sen gick vi i regnet hela vägen från Bayswater till Waterloo, vi stannade lite är och där och fönstershoppade och drack cafe/ hot chocolate.

En nice söndag, synd bara att vädret var så kasst. Nu har vi i alla fall planer på att jag ska komma å hälsa på Lola i LA. Kanske i alla fall. Jag tänkte mej 2 veckor i slutet på sommaren och kanske hinna med Vegas och San Francisco också. Jag måste göra lite research.

Åhh, jag vill, jag vill, jag vill. NU!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Ja men du ska ju iväg nu. Det är ju bara dagar kvar innan drömresan! Jag tror att Vegas och Hollywood finns kvar och väntar på dig.

2009-02-10 @ 13:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0