shopping

Nu på kvällskvisten har jag varit inne på Westfield i Shephard's Bush. Där kan man verkligen gå i timmar, så stort det är! Idag var det inget folk att tala om heller. Knappt någon där vilket var bra när jag letade klänningar och kunde med lätthet prova det jag ville utan att behöva vänta en massa i onödan. Precis så tycker vi om det! Redan innan jag kom dit visste jag vad jag skulle ha. En limegrön tunika med spets från H&M. Sen hade jag tänkt att köpa ett par vita tights till och en vita kofta och matchade accessoarer. Den iden sprack direkt. Tunikan fanns bara M och L. Lilla jag passar inte i dom storlekarna utan måste ha S eller XS. Och det fanns såklart inte. Bra var egentligen det, för det gjorde att jag fick gå på jakt efter något helt annat. Jag tog mej igenom Zara, Bershka, New Look, Dorothy Perkins, River Island, Moonsoon & Accesorize, Gap innan jag til slut på TopShop hittade en absolutely fabulous spot Corset Bandeau Dress i navy blue. Bellissima kommer jag att bli i den. Eftersom jag inte kan lägga in bilder hemifrån, så länkar jag den:

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=151405&parent_category_rn=42344&productId=1053840&langId=-1 Vänta bara tills att ni får se den på!

Kommentarer
Postat av: carro

mucho najs dress. - jag väntar med spänning på morgondagen - Pics!

2009-02-04 @ 23:17:47
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Bröllopsklänning förstår jag. Det blir spännande att se den på. ......och att höra om kalaset förstås! Det där shoppingcentret.....dit vill man ju också. Visa mig nästa gång! Kram från Mum

2009-02-05 @ 10:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0