motion

Jag har precis kommit hem fran en mastodont-walk. Jag lunchade med Erik borta i Angel (han kör dubbel idag) och jag gick. JAA, jag GICK, hela vägen hem. From North London to South. Jag gick lite fel först eftersom jag inte riktigt är hemma i North London men till slut hamnade jag mitt på St Paul's Cathedral och från där letade jag mej till Blackfriars och ner mot Themsen. Sen gick jag längs Themsen fram till Big Ben, där fortsatte jag upp och passerade Houses of Parliament och mot Vauxhall. Från Vauxhall är det i princip raka vägen till Clapham Junction. Även om det är raka vägen är det ganska långt. Länge än vad jag trott. Det tog men all in all 2 timmat drygt. Men då gick det i 120 också och det känns i meine beine nu. Lite trött so to speak.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så ska det se ut. Den promenaden ska vi oxå göra ngn gång =D

DR= dominikansak Republiken

hahaha om jag nu kommer dit... hehe

Ok..det blir london om jag inte kommer in till NYC okej.. jag msåte ju använda tofle testet som jag har gjort...det varar ju i ett år..så om det inte blir NYC så blir det lätt LONDON.. räkna med mig då...yeah,

hörs gumman puss

2009-02-22 @ 21:47:00
Postat av: Teresa

inlägget ocan va från mig..om du inte fattade det hahahaha

2009-02-22 @ 21:47:52
Postat av: Mammie

Värst vilken sportis du har blivit. Klart att det är bra att träna benstyrkan när man ska gå i High Heels på så mycket partyn som du. Keep on walking!

2009-02-23 @ 14:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0