långpromenad

Nu är jag hemma. Jag gick hem. Nu när jag kan vägen. Hihi. Det var skönt faktiskt, att komma ut i friska luften. Det tog ju sin lilla tid men who cares really. Jag har ju ingen tid att passa. Erik jobbar dubbel så han är ändå inte hemma. Ibland är det dock skönt att vara för sig själv. Jag sitter i soffan och käkar vindruvor och kolla på TopGear. Jag har redan sett det avsnittet som går nu (Erik - det är det när de race-ar från Basel till Blackpool på en tank.. you know), men vad gör väl det.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Det är ju fantastiskt att bilprogram på TV är en skön fredagsunderhållning. När blev det så? Vad har hänt? Kanske en kommande framtid som mecanica di macchina? Näe, snarare Grid-girl! Det skulle du passa som. Lätt lutad mot en blank Ferrarihuv. Vad tror du om det?

2009-02-14 @ 11:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0