girls' night

Det var ju Alla Hjärtans Dag igår. Totally överskattat. Även om man har en boyfriend. Så vi var ett gäng girls (jag, Eve, Anais, Andrea, Sara, Doris x 2)som tyckte att vi skulle ta det som en vanlig lördag. Vi hade en liten gathering hemma hos Eve. Såååå fun! Vi drack lite, åt lite, spelade en massa spel (killer, orchestra and jungle speed) innan det var dags att bege sig in till city. Väl inne vid Piccadilly gick vi in på något ställe som spelade 60's rock (don't know the name). I vanliga fall så är det inte min typ av ställe men vi hade det kul anyway. I slutet hade jag så ont i min fötter (eftersom I was wearing Teresa's killer-höga klackar) så jag var tvungen att sitta på bardisken men det hindrar en ju inte från att dansa. Hihi. Eller rättare sagt spela luftgitarr och lufttrummor. Oooh! What a night! Hemma safe and sound runt 4.30 am. Vakande imorse av sms klockan 12.40 pm. Inte helt utvilad men hey, vila kan man ju göra i graven (eller hur är det man säger?!)

Kommentarer
Postat av: Mammie

Vilken festprisse du har blivit! Det är tur att du är UNG & STARK.

"Vila får du göra i korvskinnet, sa bonden till hästen." En typisk mormor-Inga-vits.

2009-02-16 @ 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0