en san dag

OH MY GOD, vilken dag det har varit. Helt jattehektisk. Fredagar brukar alltid annars vara lugna men idag har varit en helvetesdag. Jag har skickat 115 emails so far (en normal dag ar det runt 70) men idag har det varit non-stop. Inte nog med alla emails, det har ringts i massor och faxats som bara den.

Nu ar jag helt slutkord och orkar inte gora nagot mer. Jag har en san dar eftermiddagschackning nar hjarnan inte riktigt ar med. You know?!

Anyway, det ar dags att traska hemmat nu i alla fall.

later lovebirds! :)

Kommentarer
Postat av: Mammie

Fredag den trettonde kan vad som helst hända!.....

(Jag tror inte på sån´t. Det brukar vara mer tur än otur med 13, tycker jag).

Åk hem och titta på lite svensk humor så blir du på topp igen. Kramis!

2009-02-13 @ 21:07:47
Postat av: Teresa

OMG...samma här.. as mkt på jobbet idag..och inte nog med det... gissa hur många timmar jag jobbade idag då...jo.. mer än 12 jävla timmar.. kan du tänka dig... fy fan.. kom precis hem och är helt slut...

men det är bara att ta nya tag för imorgon kommer familjen berggren och käkar..det ska bli roligt.. =D

ha det bra gumman..

saknar dig.. puss

2009-02-13 @ 23:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0