bröllop

Då har man varit på bröllop också. Det var inga fel förutom att det kändes lite weird att inte känna någon. Det är ju naturligt att fråga: "Så vem är du här för - bride or groom?" Eller "hur känner du bröllopsparet?" Hmm, jag fick ju svara att jag minsann inte kände dem alls och att jag var en friend of a friend. Kalaset och ceremonin var i Pembridge lodge i Richmond Park, väldigt fancy. Maten, vinet och tårtan var all very very good. Vi stannade fram till 11 pm innan vi begav oss hemåt. Eftersom det var mitt i Richmond Park var man ju tvungen att gå innan de stängde parken.

Solen sken lite under dagen och vi klarade oss utan snö och regn vilket var uppskattat av alla.

Oh, höll på att glömma, det var ett tvåspråkigt brölopp då bruden var catalan och brudgummen var britt så allt kördes på engelska och catalan (genom en tolk såklart). Det var lite ballt actually!

Kommentarer
Postat av: Mammie

När får vi en bild på din nya utstyrsel då? Så klänningen från länken du skrivit, men vill hellre se den på dig. Standardsvaret på frågan "är du här för bride or groom" måste väl i ditt fall vara bara Yes. Eller möjligen No.....just for me.

Kul att du får vara med om så mycket jämt. Moltissimo benissimo!

2009-02-10 @ 13:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0