body combat

Igår när vi 'gymmade' skippade vi det vanliga, tråkiga 'gymmandet' med maskiner och tyngder och allt det där. Istället var vi med på en klass. BODY COMBAT. Det var samma typ som den jag var med på sist. Det är så mycket roligare att göra något sådant. Man står i princip och boxas, sparkar i luften, joggar, kör höga knän osv. Perfekt för mina armar. Egentligen behöver jag väl inte gå på gym eller jo kanske, jag vill ha fastare och inte minst starkare armar och idag känns det verkligen att workouten igår gjorde susen! Efteråt körde vi lite threadmills innan det var dags för bastubad, steamrooom och jaquzzi. Jag kände mej som en ny människa när jag gick därifrån. Hungrig som bara den men härlig feeling var det. Eftersom vi vart så duktiga en lördag förmiddag tyckte vi att vi skulle lyxa till det lite med 'Chinese buffet'. Så vi åkte till Hammersmith å käkade 'All you can eat'. Molto molto buona.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Vi lyxade också till det med kinamat i lördags. Farmor bjöd oss till New Chinatown, där Teresa tog emot oss. Jättesmarrigt och väldigt trevligt. Vi fick t.o.m. hälsa på den lille systersonen Benjamin. Sååååå söt!

2009-02-16 @ 18:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0