knä-ningsvärk!

Jag har så fruktansvärd träningsvärk i knäna. Knä + Träningsvärk = Knäningsvärk!

Helt sjukt hur ont det gör, men jag vet precis vad jag gjort så på ett sätt känns det ju bra. Igår på min daily training session kände jag för att simma och det gjorde jag minsann, 66 längder blev det. Och antagligen är inte mina knän vana vid simrörelserna så jag har så ont idag. Men som sagt, skönt ont.

Nu inväntar jag en removal-firma som äntligen ska komma in med ny soffa och TV. Anders soffa har varit lite paj ett tag, en list har gått sönder och den är dessuotm väldigt nersutten. TV'n har varit kaputt sen vi kom tillbaks från Egypten. Vi har i och för sig en temporär TV från Erik's kollega men vi har ingen dosa till den och det sitter en p-film fast i videoluckan... så det är verkligen på tiden med 'nya' grejer!

Det ska bli intressant och se hur sofforna ska bäras ut och in genom alla trappor och trånga dörrar... Jaja, dom kan säkert det där.

Later hun's!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Jag hörde ju att kunde det där. Synd att det är så långt till dig, för jag skulle kunna ställa upp som skruvdragare. Skönt att ni fyller lägenheten med lite grejer sså den inte känns så ödslig! (ironi)Paj-soffan ska väl inte sparas,eller? Då är det väl bara att bära ut den när grabbsen kommer hem.

2009-12-12 @ 15:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0